Com serà Epizen (el nou ‘Punt de Trobada’) amb Carrefour i McDonalds en dues plantes, botigues en altres dues i tres d’aparcament

Com serà Epizen (el nou ‘Punt de Trobada’) amb Carrefour i McDonalds en dues plantes, botigues en altres dues i tres d’aparcament

L'empresa aRetail és l'encarregada de buscar els comerços que s'instal·laran en les dues plantes superiors on es 'lloguen' espais a marques comercials

L’edifici de l’antic Punt de Trobada passa a acollir el centre comercial Epizen que disposarà de set plantes, dues soterrades i cinc superiors, de les quals quatre estaran ocupades comercialment i hi haurà tres per aparcament. Cal tenir en compte que l’antic punt utilitzava les tres plantes més altres per barrejar zones comercials, administratives o de restauració amb aparcament. Ara, cada planta passarà a tenir una funció específica.

Les dues plantes soterrades seran aparcament. L’antic Punt tenir una sola planta, però de sis metres d’alçada, on hi havia la recollida de mercaderies. Ara, s’ha separat en dues i s’utilitzaran com a aparcament. Les plantes zero i primera estaran ocupades per Carrefour i McDonalds. Això ja està tancat i serà l’espai comercial emblemàtic d’Epizen.

La planta tercera, a la qual s’hi pot arribar directament per una rampa exterior ja que era l’entrada de l’antic aparcament, també acollirà pàrquings. S’aprofitarà l’estructura existent per establir una planta intermèdia que separarà la part de Carrefour i McDonalds de la zona de botigues de la planta superior.

En la quarta i la cinquena hi haurà un espai comercial per a diferents comerços i botigues. aRetail, consultora especialitzada en venda i lloguer de locals comercias que pertamy al grup aFinance, ha arribat a un acord amb Grup Pyrénées per comercialitzar en exclusiva els locals del nou centre comercial Epizen. Cal recordar que obrirà portes al desembre de 2021, en una primera fase.

La consultora aRetail analitzarà les millors ubicacions del nou centre comercial per a contribuir a la comercialització dels espais en una primera fase, centrats en alimentació, restauració, tecnologia, perfumeria i esports. Posteriorment, en una segona fase, entre 2022 i 2023, s’inauguraran més establiments de restauració, àrees d’oci i espais destinats al ‘home improvement’.

El projecte “reconvertirà una superfície comercial històrica (l’antic centre comercial Punt de Trobada) en un lloc de referència que pretén consolidar-se com una icona per al comerç i l’oci a Andorra. Un nou espai emblemàtic, que farà vibrar al visitant tant de dia com de nit, proporcionant-li una experiència d’avantguarda”.

Tal com ha destacat Miquel Roig, CEO de aRetail: “Volem agrair la confiança dipositada en la nostra companyia per part de Grup Pyrénées, com a agents exclusius, per a acompanyar-los en el seu procés d’expansió al principat, assessorant-los i aportant el nostre know-how”.